Aktualności:

Jeździmy w każdy ostatni piątek miesiąca o 18:00, ruszamy ze Starego Rynku w Bydgoszczy (gdy rynek zamknięty to spod pomnika Kazimierza Wielkiego)

Main Menu

[Usterki i buble] ul. Wojska Polskiego od ul. Magnuszewskiej do ul. Ku Wiatrakom

Zaczęty przez Lord Golem, Lipiec 08, 2011, 00:54:46

« poprzedni - następny »

Lord Golem

Kolejna śmieszka na Wojska Polskiego która ma zaledwie 400 metrów (pewnie liczona do tych wielu kilometrów przedstawianych w statystykach)

1. Nie ma wjazdu na ścieżkę, o przejeździe nawet nie wspomnę


2. Zapadnięta studzienka


3. Wjazd na stację Shella bez poziomego i pionowego oznaczenia przejazdu dla rowerów, jak widać oznaczenie przejścia dla pieszych także w nie najlepszym stanie - a tu ruch jest bardzo duży


4. Genialne - kiosk dla rowerzystów, pewnie pomysł wzięty z McDonalds'a bo obok jest McDrive


5. Wyjazd z Kauflanda, jak widać ani śladu przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów - również duży ruch!


a tak widzi ten wyjazd kierowca zmęczony zakupami, jak widać o wypadek tu nie trudno! brak znaków!


6. Koniec ścieżki


brak kontynuacji czegokolwiek, jak widać drogowcy malujący przejście nie mogli się zdecydować


jadąc z drugiej strony jest jeszcze ciekawiej, bo są aż dwie "czerwone drogi",
a oznaczeń pionowych podobnie jak poziomy szkoda szukać a ścieżka z lewej strony kończy się na trawniku


naprawdę geniusze takie trasy projektują i realizują


bir

co do ostatniego zdjęcia jeszcze sprawdzę w wykazie ale z tego co kojarzę ta droga rowerowa ma parametry drogi jednokierunkowej. Dlatego takie oznakowanie....
"Miasta nie składają się tylko z domów i ulic, ale z ludzi i ich nadziei"  św. Augustyn

Lord Golem

Cytat: bir w Lipiec 08, 2011, 10:12:08
co do ostatniego zdjęcia jeszcze sprawdzę w wykazie ale z tego co kojarzę ta droga rowerowa ma parametry drogi jednokierunkowej. Dlatego takie oznakowanie....

a gdyby w taki sposób budować to lobby blachosmrodów zrobiłoby larum, nie dajmy zbywać się takim tłumaczeniem
DDR mają ułatwiać poruszanie się rowerzystom po mieście a nie utrudniać

bir

wyjątkowo się nie zgodzę (bo w większośći wypadków mimo wszystko się zgadzam ale jak już napisałem kiedyś momentami robię za advocato diaboli:) ). Dla samochodów tak to projektuje: jeden pas - jeden kierunek. Jeśli jest nienormatywna szerokość to nie wpuszcza się samochodu w dwie strony.
"Miasta nie składają się tylko z domów i ulic, ale z ludzi i ich nadziei"  św. Augustyn

Lord Golem

jeżeli to ma być droga jednokierunkowa to: po pierwsze po drugiej stronie ulicy powinna być droga w drugą stronę, po drugie należy właściwie oznaczyć drogę

biorąc twoje porównanie do jezdni - czy odbiór techniczny będzie pozytywny jeśli zabraknie oznakowania pionowego i poziomego?

bir

Cytat: Lord Golem w Lipiec 08, 2011, 14:06:43
jeżeli to ma być droga jednokierunkowa to: po pierwsze po drugiej stronie ulicy powinna być droga w drugą stronę, po drugie należy właściwie oznaczyć drogę

jest: na zasadach ogólnych. Do niedawna na niektórych Wojska Polskiego było zwiększenie prędkości do 70 więc zgodnie z prawem można było także jeździć chodnikiem

Cytat: Lord Golem w Lipiec 08, 2011, 14:06:43
biorąc twoje porównanie do jezdni - czy odbiór techniczny będzie pozytywny jeśli zabraknie oznakowania pionowego i poziomego?

ostatnio się dowiedziałem, że nadzór budowlany sprawdza sprawy porównując inwestycje z projektem. A co gdy projekt ma wady?
"Miasta nie składają się tylko z domów i ulic, ale z ludzi i ich nadziei"  św. Augustyn

Lord Golem

Cytat: bir w Lipiec 08, 2011, 10:12:08
co do ostatniego zdjęcia jeszcze sprawdzę w wykazie ale z tego co kojarzę ta droga rowerowa ma parametry drogi jednokierunkowej. Dlatego takie oznakowanie....

z dokumentów wynika że to droga dwukierunkowa