Aktualności:

Jeździmy w każdy ostatni piątek miesiąca o 18:00, ruszamy ze Starego Rynku w Bydgoszczy (gdy rynek zamknięty to spod pomnika Kazimierza Wielkiego)

Main Menu

Poszukuję pomocy przy SRAM Torpedo 3

Zaczęty przez XWindowsMen, Marzec 01, 2015, 11:41:08

« poprzedni - następny »

XWindowsMen

Witam.

Tak jak w temacie... krótko mówiąc... znacie może kogoś z Bydgoszczy kto podchodzi do w/w tematu?! Zakupiłem z drugiej ręki używaną damkę, sprzedawca mówi, że wszystko gra... ja natomiast zielony jestem i (nigdy nie miałem biegów w pieście) wyadje mi się, że nie czuję różnicy przy zmianie biegów :/ Rower już ma kilkanaście lat i nie mogę przernąć przez jakiś poradnik do regulacji piasty... wszystko generalnie dotyczy nowszych sprzętów :/

Memlajacy

Witam!


Niestety nie mam doświadczenia jeszcze z tą piastą. Dopiero będę ją użytkował (zamontowałem zimą). Daję do regulacji do serwisu na Wierzbickiego 1 gdzieś za 2 tygodnie - Pan jak dotąd nie zawiódł moich oczekiwań i mam nadzieję że tym razem będzie podobnie. Jak byś chciał sam się pobawić to na www.beachcruiser.pl są chłopaki, którzy w tym siedzą i chętnie doradzą.
Remove Before Ride

agent

Piasty planetarne działają płynniej, po prostu bezszelestna zmiana, ale rozumiem, że nie czujesz zmiany obciążenia w pedale?