Aktualności:

Jeździmy w każdy ostatni piątek miesiąca o 18:00, ruszamy ze Starego Rynku w Bydgoszczy (gdy rynek zamknięty to spod pomnika Kazimierza Wielkiego)

Main Menu

demontaż i ponowna reaktywacja roweru

Zaczęty przez mandos49, Czerwiec 19, 2013, 13:41:23

« poprzedni - następny »

mandos49

Witam, chciałem was poprosić o doradztwo odnośnie "odrestaurowania" roweru. Mianowicie posiadam rower mtb troszkę już leciwy i chciałbym go odświeżyć. Planuję pomalować ramę proszkowo oraz powymieniać już zużyte podzespoły/elementy. Jestem laikiem jeżeli chodzi o rowery i problem w tym iż poszukuję osoby/serwisu który-a podejmie się rozebrania roweru i ponownego go złożenia po malowaniu ramy oraz "szczerze" doradzi co trzeba wymienić a co się jeszcze nada ;)  Bardzo mile widziane wasze sugestie i spostrzeżenia  zaznaczę iż rowerem zamierzam śmigać rekreacyjnie bez nazwijmy to "adrenaliny" :D

admin


Do osób odpisujących: Proszę o respektowanie regulaminu forum i nie działanie na jego szkodę, dziękuję za wyrozumiałość


Cytuj
4. Umieszczenie odnośników do stron komercyjnych i innych grup lub for dyskysyjnych musi być wcześniej uzgodnione z administracją.
  (dozwolone jest umieszczenie odnośników do stron www sklepów rowerowych, które wywieszają aktualnie plakaty masowe, do firm i organizacji współpracujących z Bydgoskie Forum Rowerowe a także do firm wspierających działania stowarzyszenia BMK lub BR )

Lord Golem

#2
^^  Dlaczego więc usunięto cały post a nie tylko "odnośnik do strony komercyjnej" ? Grupa Velo Bydgoszcz to nie jest firma komercyjna, ale grupa społecznościowa.

//edit admin: odpowiedź tutaj

Odnośnie pytania o pomoc w reaktywacji roweru: Proponuję zawitać na Masę Krytyczną (najbliższa w piątek 26.07 o godz. 18.00, zbiórka pod halą Łuczniczka) albo odszukanie na popularnym portalu społecznościowym  ;) grupy Velo Bydgoszcz, z pewnością znajdziesz pomocną dłoń.


mandos49