Aktualności:

Jeździmy w każdy ostatni piątek miesiąca o 18:00, ruszamy ze Starego Rynku w Bydgoszczy (gdy rynek zamknięty to spod pomnika Kazimierza Wielkiego)

Main Menu

Sprawdzamy stan DDR

Zaczęty przez Seba, Luty 23, 2012, 14:23:42

« poprzedni - następny »

Seba

Misja specjalna dla każdego Masowicza :) jeśli jedziecie gdzieś i widzicie jakiś uszczerbek w drodze rowerowej - dziura, wytarte oznakowanie lub jego brak, kosz czy cokolwiek innego w skrajni, itd. to pstryknijcie fotkę i z krótkim opisem wrzućcie tu na forum. Chcemy takie pełne zestawienie zepsutych bydgoskich dróg rowerowych dostarczyć tam gdzie trzeba :)

w4b

#1
Osoba która wyśle najwięcej nie odnalezionych wcześniej błędów w drogach rowerowych (fotka + opis umożliwiający łatwe odnalezienie tego miejsca) otrzyma specjalną nagrodę:
superjasną nowoczesną i kompaktową lampkę przednią na diodzie LED wysokiej mocy która rozświetli całkiem spory mrok ;)
i może jeszcze coś...  ;)   (szczegóły wkrótce)

Przewidziane są też drobne nagrody pocieszenia ;)


[table] [tr] [td]   [/td] [td] [/td][/tr][/table]

bir

Pełnomocnik dorzuca do nagród broszurę "Zrozumieć rowerzystę - poradnik projektowania przyjaznej dla rowerów infrastruktury". Tylko wyznaczmy ramy czasowe zgłaszania:)
"Miasta nie składają się tylko z domów i ulic, ale z ludzi i ich nadziei"  św. Augustyn

buldi.nic

Faktycznie ram czasowych zabrakło. Myślę, że do 4 marca wszyscy zainteresowani powinni się wyrobić. Tak więc mamy tydzień i jeszcze trochę ;)

Tak więc sumując: kto widzi bubel na DDR w mieście, niech zrobi zdjęcie (nawet telefonem), i wrzuci tutaj wraz z opisem. My to zbierzemy w jedną spójną materię pokazującą jakoś DDR w Bydgoszczy :)

Do wygrania nagrody:
- superjasna nowoczesna i kompaktowa lampka przednia na diodzie LED wysokiej mocy
- bruszora "Zrozumieć rowerzystę - poradni projektowania przyjazdnej dla rowerzystów infrastruktury"
- i jakaś niespodzianka od SBMK :)
Jak coś zdobyć? Wykazać jak największą aktywność w odnajdywaniu bubli. :)

Danielasty

czy ścieżki pieszo-rowerowe też się zaliczają?

w4b

Cytat: Danielasty w Luty 24, 2012, 11:17:54
czy ścieżki pieszo-rowerowe też się zaliczają?
Tak, też.
[table] [tr] [td]   [/td] [td] [/td][/tr][/table]

q84_fH

To ja zgłaszam pierwszą nie wychodząc z domu, bo jeżdżę tam co dzień!


Sprawa jest stara! W grudniu wysłałem pismo do nich i naprawili, ale parę tygodni potem _znów_ się zaczęła zapadać. Nie potrafią tego zrobić porządnie. Problem jest chyba jeszcze starszy, bo ktoś kiedyś przede mną im to zgłaszał i sprawa wyglądała tak samo.

Fotkę zapożyczyłem od Witka.

w4b

#7
Lepiej gdyby to było aktualne zdjecie bez przeróbek w postaci jednorożców  :D
[table] [tr] [td]   [/td] [td] [/td][/tr][/table]

q84_fH

Cytat: w4b w Luty 24, 2012, 12:06:49
Lepiej gdyby to było aktualne zdjecie bez przeróbek w postaci jednorożców  :D
To przecież jest nie przerabiane zdjęcie! Jednorożec tam był!
A tak na serio, to pstryknę przy najbliższej okazji.

mvg (Michu)

To był Niewidzialny Różowy Jednorożec ;).

buldi.nic

Słuchajcie, co do samej akcji to chciałem jeszcze dopisać, że naszym celem jest analiza:
CytujNa terenie Bydgoszczy wyznaczonych jest i oznakowanych ok. 49,6 km dróg dla rowerów (stan aktualny na dzień 28 wrzesień 2010 r.).
- zdanie ze strony ZDMiKP

Ostatnio ZDMiKP chwalił się ile jest i ile będzie DDR, natomiast my pokażmy ile jest ale za to w jakim stanie one są...


Mapa DDR w Bydgoszczy w formacie pdf do ściągniecia ze strony ZDMiKP:
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/attachments/article/53/mapa.pdf

w4b

Zbierzemy wszystkie informacje i wrzucimy na stronie masa.bydgoszcz.pl by wszystko było jasne.
[table] [tr] [td]   [/td] [td] [/td][/tr][/table]

April

Czy filmy bardzo krótko metrażowe również mogą być?

Seba

Raczej nie, bo chcemy wszystko zgromadzić w pliku tekstowym

buldi.nic

#14
Dobra, na pierwszy ogień inwentaryzacja Kamiennej od Fordońskiej do Wyszyńskiego:
1. Pozapadana kostka przy skrzyżowaniu Kamienna/Fordońska:

2. Całkowicie zaniedbana droga rowerowa, studzienka i pozapadana kostka, także przy tym skrzyżowaniu:

3. Słupek przystanku w skrajni oraz śmietnik wystający nad DDR, przystanek Kamienna-Fabryczna

4. Detektory ruchu dla rowerów w formie przycisków + ich złe umiejscowienie bo po lewej stronie; skrzyżowanie Kamienna/Fabryczna

5. Zapadnięta studzienka na DDR między skrzyżowaniem Kamienna/Fabryczna a Kamienna/Łęczycka

6. Krzaki w skrajni DDR przy przystanku Kamienna-Inwalidów:

7. Słupek przystanku w skrajni, przystanek Kamienna-Inwalidów

8. Brak skrajni zaraz za przystankiem Kamienna-Inwalidów patrząc w stronę centrum, bardzo poważne naruszenie zasad BRD:

9. Ławeczki dla zmęczonych rowerzystów, naruszające skrajnię na przeciwko klubu Broadway:

10. Słupek przystanku w skrajni; przystanek Kamienna-Gajowa

11. Słupki ograniczające ruch samochodów na środku DDR stwarzają problem w przypadku minięcia się dwóch rowerzystów i stwarzające niebezpieczeństwo; skrzyżowanie Kamienna/Gajowa

12. Barierki w skrajni, przystanek Kamienna-Wyszyńskiego:

13. Detektory ruchu w formie przycisków; skrzyżowanie Kamienna/Wyszyńskiego:

14. Zapadnięta kostka; skrzyżowanie Kamienna/Wyszyńskiego:

15. Niefunkcjonalne rozpoczęcie/zakończenie DDR oraz słupki umieszczone na jej środku. Skrzyżowanie Wyszyńskiego/Pułaskiego


A wszystko na odcinku ok. 3km :o

w4b

#15
Nagroda ma 1LED-a, 7luxów i wygląda tak

Jednak główną nagrodą będą naprawione drogi rowerowe :)
[table] [tr] [td]   [/td] [td] [/td][/tr][/table]

Grzehu

Cytat: buldi.nic w Luty 25, 2012, 13:13:59
15. Niefunkcjonalne rozpoczęcie/zakończenie DDR oraz słupki umieszczone na jej środku. Skrzyżowanie Wyszyńskiego/Pułaskiego

Ja bym jeszcze dodał, że nawet gdyby słupka nie było, to kształt kratki odwodnieniowej jest wysoce niekorzystny dla rowerzystów z wąskimi oponami.

Piochu

Oki, pierw ddr wzdłuż ul Nad Torem

1. Nad Torem-Chmurna: Wysokie krawężniki
https://docs.google.com/document/d/1iO7zj2jlAItbVp6Sh7hxTwOButqt56onx9i5mCoYPo8/edit

2. Nad Torem 114: Jednostronne oznaczenie przejazdu
https://docs.google.com/document/d/18kMRhfSo8zltlLVEZQv4S3CAyi6kaMiksohrPu0KFXw/edit

3. Nad Torem- Czarnkowska: Brak oznaczenia przejazdu
https://docs.google.com/document/d/13EuyPFmBtXVJEDJkmMZqJ8Os2KnsFKga1pIkNjKhk50/edit

4. Nad Torem-Wągrowiecka: Brak oznaczenia przejazdu
https://docs.google.com/document/d/1tdLsCQrIQlh7t--JUN1TEr4UP3fhv5XIdUbq6zaTwXg/edit

5. Nad Torem-Żninska : Brak oznaczenia przejazdu
https://docs.google.com/document/d/1Xhm-DRPXBUjgXtDFjsMnB2Q9rnlcaU0b9EO7IxZFeI4/edit

6.  Przestanek Nad Torem-Karolewska (wsch. strona ulicy) : Brak oznaczenia przejazdu
https://docs.google.com/document/d/1dbLRTqZR3x8-eDPUszQj_0nMPeZL02Px_pgPPdVi7-4/edit

7. Nad Torem-Karolewska ( obok Polo Marketu): Mocno wystająca studzienka
https://docs.google.com/document/d/1YZ8YyrW1BeaSEHaqclAOjzpUgofsIrgF1AnjFX3h_is/edit

8. Nad Torem-Karolewska (północna wysepka między jezdniami): Zapadająca się kostka
https://docs.google.com/document/d/1X8GzXawfD3twbby2NgBsgnqg63i6ajWhLZ03dWBnq8g/edit
https://docs.google.com/document/d/1czwbV6PkESuzmT3baLP_FV5RDbzcXF6yk93cCCANIAQ/edit

9. Nad Torem-Karolewska (północno-wsch. narożnik) : Błędne połączenie dwóch kierunków
https://docs.google.com/document/d/1TaHEna5RVX8YMejt8V87m_xUWbpYx3IRpla_CbENjEc/edit

10.  Nad Torem-Karolewska (wschodnia strona) :  Wysokie krawężniki na przejeździe
https://docs.google.com/document/d/1uLBNaGHk1X_VrLcY6_0ub0QUiI3nii1LJdR8P6ab6iY/edit

11. Nad Torem-Karolewska (północno-zachodni narożnik) : Wysoki uskok przy krawężniku
https://docs.google.com/document/d/1sCgpndNdk1fBUJigKXFVKzS5gVttP3v5bjTZd7chX08/edit

12. Nad Torem-Buszkowska: brak oznaczenia przejazdu
https://docs.google.com/document/d/1dwiZ0tkim7UcD0TQyc0UL_xokLBTAonGAWd4bvK0cgE/edit

13. Nad Torem 28(wschodnia strona): Brak ciąągłości DDR (brak również odwołania DDR-ki na tym odcinku)
https://docs.google.com/document/d/1myCL8SZ8U12ZKVZiY-CL0cXhJ29h8mWAIoEaiooPWlI/edit

14. Nad Torem- Jerzego Orlicza (wschodnia strona): Zapadająca się kostka
https://docs.google.com/document/d/1y-4f4rZEGHk2oUeDPPeGdhBwsi3G2SOLhWHfDJD0kHs/edit

15. Nad Torem- Jerzego Orlicza (wschodnia strona): Brak oznaczenia przejazdu/ urwanie DDR na 10-15 metrach
https://docs.google.com/document/d/1_UTFcnNBm_36kFLiW7QvGBZ9RvphE9RK7SInlKYvwqM/edit

16. Nad Torem- Ludwikowo (Węzeł Zachodni; północno-wschodni narożnik): Wytarty przejazd rowerowy
https://docs.google.com/document/d/1_UTFcnNBm_36kFLiW7QvGBZ9RvphE9RK7SInlKYvwqM/edit

19. Siedlecka 1 (wjazd do stacji Orlen): Wysokie krawężniki, wytarte oznaczenie poziome
https://docs.google.com/document/d/1C4w4chVynwE9C6PwV4r_vt7gH5Ji31sH2XonpStJR_s/edit

20. Siedlecka 1 (wyjazd ze stacji Orlen): Wysokie krawężniki, wytarte oznaczenie poziome
https://docs.google.com/document/d/1AP0JAPGeWSYBunXG6PwnJvm0l9PIui33bmUj9J1CQG4/edit

21. Bronikowskiego-Śluzowa(wsch): Wysokie krawężniki na ciągu pieszo-rowerowym
https://docs.google.com/document/d/11szSaBtGQWVtpyzZAsdN8rLouDNptdzm2OPf-M62WKo/edit

22.Bronikowskiego-Śluzowa(zach): Wysokie krawężniki na ciągu pieszo-rowerowym
https://docs.google.com/document/d/15eUmllvM_vYkBzvGCJhXu49BIdluugjOmH1YnTZBMSU/edit

23. Bronikowskiego- Mińska:Brak informacji o ciągu pieszo-rower
Notka wyjaśniająca: Jadąc Bronikowskiego jesteśmy informowani o "Pieszo-rower", ale skręcając w Mińską takiej informacji już nie mamy. Podobnie w drugą stronę tj. Z Mińskiej w Bronikowskiego
https://docs.google.com/document/d/1wbTXciUmsGgqgqC_X9_IcaOuPoGqEZsBOvDmSdrSzeU/edit

24. Mińska 9 ( przy moście przez Kanał) fatalna nawierzchnia, duży uskok
https://docs.google.com/document/d/1by_G-VvFUpFaUYxdHX76fM3DT800e3kGi1Ty-Uftzmk/edit
https://docs.google.com/document/d/1m4BnvZMCcxtxWTiK0V_LGr4eQIni3ND8BYHWbHdJ_-M/edit

25. Nad Torem (most przez Kanał; północna jezdnia): Brak oznaczenia przejazdu
https://docs.google.com/document/d/1zXGDyQge23n-TA3mCyIyzCEhN8fn36wuQtISs6xPW7w/edit

26. Grunwaldzka-Młyńska: Brak oznaczenia przejazdu
https://docs.google.com/document/d/19bHaKMUrpcIqAliRLgyhEEucGPWL_T6Mk19vJpexY5s/edit

27. Grunwaldzka na wysokości Kraszewskiego: Zapadająca się dziura i mocno wystające kostki tuż za krawędzią DDR
https://docs.google.com/document/d/1jwNjACYPb6twMvl2426m64UlFCIEbH2_4L-8wQpg2UY/edit

28. Nad Torem (most przez Kanał; północna jezdnia): Wysoki uskok  między kostką, a mostem
https://docs.google.com/document/d/1E4BOPuZP1kBH-ffuyGnv6kmuF6LfsyAQgLrtRGttg3U/edit

29. Nad Torem- Ludwikowo( południowo-wschodni narożnik): Mocno wytarte oznaczenie poziome
https://docs.google.com/document/d/1TJcE1GzFovK09VXu60IKebXn4_qV259NAg-LwPa7BaU/edit

30. Artyleryjska-Zaświat: Wystająca studzienka
https://docs.google.com/document/d/17guKhOzLUNSafkReeczIxx1aVSBC56Jp5kz_eMQLeu0/edit

31. Zaświat: Nieciągłość nawierzchni DDR-ki
https://docs.google.com/document/d/1eTLdnypvEuqtCNSxzYqCGXAzaHXlrq6rhAiXY83BO-Y/edit

32. Zaświat: Nieciągłość nawierzchni DDR-ki (2)
https://docs.google.com/document/d/1sEID97Ebb5Nteq7zWMszwjQP6gqB-OFVQNzn0Zx0UFM/edit

33. Gdańska- Powst. Warszawy( północno-zachodni narożnik): Zapadnięta studzienka na przejeździe
https://docs.google.com/document/d/1JtCkIK9r7ZMZECP55OILfsIxttpj5XX3g7DGvpaX6VE/edit

34. Gdańska-Zawisza( strona zachodnia): Nieciągłość oznaczenia poziomego DDR-ki
https://docs.google.com/document/d/1W-xfvFkJiVa7AdNeyiIjWzNya19OfPee1v-g7JM-qxI/edit

35. Gdańska-Stacja BLiska: Wysoki Krawężniki, wytarty przejazd rowerowy
https://docs.google.com/document/d/1L9OBQeSgcyGmC0nbvaj7IvDtKuoVSJvLzSK7wOptI3Q/edit

36. Gdańska (obok Muzeum Wosjkowego): Znak stojący w skrajni DDR-ki
https://docs.google.com/document/d/1rlgNjgdBoE3IYA1pVDvdeBao41oAUXtoZyjKIHtrBDo/edit

37. Gdańska-Józefa Dwernickiego: Zapadająca się studzienka
https://docs.google.com/document/d/1OkkBQQyjrpeQNQLq5kZtkNuCaMqmHloC52IssRvdJkw/edit

38. Gdańska - między Dwernickiego, a Leśną : Kosz na śmieci w skrajni i przy DDRce
https://docs.google.com/document/d/1ufVZTbEpHYgeO1DYmnenxmh3zzZVe6P1fT8LSMigyxo/edit

39. Gdańska- między Leśna, a Kammienna: Kosz na śmieci w skrajni i przy DDRce
https://docs.google.com/document/d/17MUzycF-xyEbcraPupuRPDLF49kJfczMRh5QlUPw1Zg/edit

40. Gdańska-Kamienna (strona Wschodnia): Wytarty Przejazd rowerowy
https://docs.google.com/document/d/15tvzI_S19Z_nsuA_P7Ibwk0380sLqb-1PiCRuZSdKuU/edit

41. Kamienna- Obok Biedronki: Brak oznaczenia przejazdu rowerowego, bardzo wysokie krawężniki
https://docs.google.com/document/d/14eVbWIz7i1Nqr3fzVdr3JtdGalEooCtDSzRI6eg6rxU/edit

42. Kammienna-między Gdańską, a Sułkowskiego: Wytarte oznaczenie przejazdu
https://docs.google.com/document/d/1xoo7J7KqH0gHV2ppQapGn7mcCmTZS7O5kqvabo4L_bA/edit

43. Wyszyńskiego-między Kamienna, a Powst. WIelkopolskich ( zachodnia strona): Brak oznaczenia poziomego
https://docs.google.com/document/d/1Gd1zPPWrNo_9j8Xxw9THTkQyS1wRe-6-5lzwQah1OuM/edit

44. Wyszyńskiego-Powst. Wielkopolskich(srona zachodnia): Wytarty przejazd rowerowy
https://docs.google.com/document/d/16BXTqgZEC08Bjr04B9WbmSLqcD2adVQ7cGOY0T7ZL7Y/edit

45. Wyszyńskiego-między Powst. Wielkopolskich, a Skłodowskiej(strona zachodnia): Zwężenie się DDR
https://docs.google.com/document/d/144RCN9UM0vi-yNA6_b3_FWpmJJgjfRl-YQsNoB3cXAM/edit

46. Wyszyńskiego-Skłodowskiej( strona zachodnia): Mocno wystająca studzienka
https://docs.google.com/document/d/1BrxFx5Ck2S6gL22paNr0OjHxPzmvF7S0lwA8-cMkm8g/edit

47. Wyszyńskiego-Skłodowskiej( strona zachodnia): Mocno wystająca studzienka (2)
https://docs.google.com/document/d/1vAnrEY9NRx4KM9SzI1Z3_4WRr41vnr3Yc_hosXLx134/edit

48. Wyszyńskiego-Skłodowskiej( strona zachodnia): Mocno wystająca studzienka (3)
https://docs.google.com/document/d/1OPvNClIFjGG6amYVaWMQsVOB4ePi8Fw5GDDS3vvoA0s/edit

49. Wyszyńskiego-Skłodowskiej( strona zachodnia): Mocno wystająca studzienka (4)
https://docs.google.com/document/d/1Zo2lPNX998-FFBjUgkjfshKC8Ezbn17u90OB2c5miWs/edit

50. Wyszyńskiego-między Skłodowskiej, a rondem Fordońskim( strona Zachodnia): Blaszak w skrajni z wystającą blachą dachu na wysokości szyji rowerzysty
https://docs.google.com/document/d/19Ea9uA5HJNkRH9RFd9IiT8OeKSKR6vpP6qE2JK0wvJs/edit

51. Rondo Fordońskie (północno zachodni narożnik): Brak ciągłości oznaczenia poziomego przejazdu rowerowego
https://docs.google.com/document/d/1WKNOxdghNxb5MiZwt4mW8yEetDNrjx7JYazUUkb6mZg/edit

52. Wjazd do Tesko: Wysokie krawężniki
https://docs.google.com/document/d/16ebS44BMddAmMxN1xySVfMexELqwnRQIbvDaPrFPuP4/edit













Masz prawo milczeć, a wszystko co powiesz użyję przeciw Tobie ;)

buldi.nic

Uff... biedny ZDMiKP :D szczególnie, że to dopiero część z tych 42km ;)

Pod numerem 16 masz to samo zdjęcie co pod numerem 15 :P

buldi.nic

Aaa... jeszcze coś... a jak wygląda wjazd/zjazd na DDR od strony Koronowskiej? Jadę na Koronowo DDR i...? Jadę z Koronowa, wjeżdżam do Bydgoszczy i jak mam wjechać na DDR?

buldi.nic

Co byśmy się nie pogubili mapka:

Czerwone to DDR w naszym mieście, zielone to DDR już zinwentaryzowane.

(mapka z Bydgoskiej Mapy Rower z BBC; będę się starał zdobyć coś lepszego, ale na razie może być)

Piochu

#21
Natarcie drugie  :o

1.   Artyleryjska: Znak w skrajni
https://docs.google.com/document/d/1ChO6G8_X3aQrikFT9dMl4536ZBIZ9AoQ-pKnMyg9IOk/edit
2.   Artyleryjska: Znak w skrajni (2)
https://docs.google.com/document/d/1UsEI48xkNaiQrH2PHP-FtshPu8mwwxivNBviYi9myo0/edit

3.    Artyleryjska: Znak w skrajni (3)
https://docs.google.com/document/d/1BtDz-27ErBCBlscgg79AqmiHf6PGEbhzAYj5tDhkSsI/edit

4.   Artyleryjska: Oznakowanie pionowe sprzeczne z poziomym
https://docs.google.com/document/d/1wlg3ribucSCniCXfpFHJmuZkfTTB_G1RtLi0LuDzwdA/edit

5.   Ludwikowo/Artyleryjska Most: Brak oznakowania przejścia dla pieszych
https://docs.google.com/document/d/11bmcBAVL63fnPtZM56Z7J0KVq7m-ihAr7-21-ThzZZo/edit

6.   Ludwikowo 8: Brak oznaczenia przejazdu, wysokie krawężniki/uskoki
https://docs.google.com/document/d/1poVhNf2nEBghoN9CLoDD5cXsFrRQILceBWQOBhMqL4Q/edit

7.   Ludwikowo: Brak oznaczenia przejazdu, wysokie krawężniki/uskoki(2)
[url]https://docs.google.com/document/d/1tAyfLNHQXilCCbAwXrr8BeoOD-1QpF8pq2HNrJH8K5o/edit]
https://docs.google.com/document/d/1poVhNf2nEBghoN9CLoDD5cXsFrRQILceBWQOBhMqL4Q/edit

7.   Ludwikowo: Brak oznaczenia przejazdu, wysokie krawężniki/uskoki(2)
https://docs.google.com/document/d/1tAyfLNHQXilCCbAwXrr8BeoOD-1QpF8pq2HNrJH8K5o/edit


8.   Ludwikowo: Brak oznaczenia przejazdu, wysokie krawężniki/uskoki(3)
https://docs.google.com/document/d/1bVI3MD-zDkIInR4fN1TOQma0m70H_UI2ZykKGQ0ux70/edit

9.   Ludwikowo: Brak oznaczenia przejazdu, wysokie krawężniki/uskoki(4)
https://docs.google.com/document/d/1dygPuSWyTOC7WLbkzKxSqb0muVBGYRcGeoelY0O1-io/edit

10.   Ludwikowo: Brak oznaczenia przejazdu,wysokie krawężniki/uskoki(5)
https://docs.google.com/document/d/1ht-f2Lj2fIrNPtAptxU4TLz_j7unfrzln9rLGglUEw4/edit

11.   Ludwikowo: Brak oznaczenia przejazdu,wysokie krawężniki/uskoki(6)
https://docs.google.com/document/d/1vkxUpMYBOcj0gqoZWIohetzKtKNdRfUEY2Cs98j4oE0/edit

12.   Ludwikowo: Brak oznaczenia przejazdu,wysokie krawężniki/uskoki(7)
https://docs.google.com/document/d/1981yfs0gExVHwn_SvNQauVYPOtMJngEsFXVx5a-J06U/edit

13.   Ludwikowo-Kmicica(skrzyżowanie z sygnalizacją): Znak w skrajni
https://docs.google.com/document/d/1LvBCDV31ekxciKuT5u-KUwWbcYKrDMZd3d6-lZsLUmg/edit

14.   Kmicica: Znak w skrajni
https://docs.google.com/document/d/1sIycNQ4eX48nNdXtIhWYeCZM7MdbxaeDz676zzCILnM/edit

15.   Ludwikowo-Kmicica(skrzyżowanie z sygnalizacją, zachodnia strona): Znak w skrajni
https://docs.google.com/document/d/1HxVkJbsjjNplLZK6pl271XO5QNXVhd9mlvt-X91t-n4/edit

16.   Ludwikowo-Saperów: Znak w skrani
https://docs.google.com/document/d/1Gd2UE7-XtWX28_3o-OhW3k7F8Xim2y0NQk9Y5HEGBKE/edit

17.   Ludwikowo Most Czyżkówko-jachcice (zachodni brzeg):  Zapadnięta nawierzchnia, zwężenie DDR
https://docs.google.com/document/d/1YTouXWJ8Cnhfcf3qmm4cVvvXLCklCz1t-qX3rjBAJnQ/edit

18.   Ludwikowo-Siedlecka: Zajebiście duży USKOK, spowalniacz, felgo-bubu, zapora przeciw rowerowa
https://docs.google.com/document/d/12r8AOpFBV5C7U6dpkic_4FpMLw8iifmB0eN5kuFtiaA/edit

19.   Nad Torem-Głucha: Urwanie się DDR, Brak przejazdu, wysokie krawężniki po obu stronach
https://docs.google.com/document/d/1Xyxxz6R-hF8r7o1RMrDHKNI9P_DUEqNh5uVRQBlJxI8/edit
Masz prawo milczeć, a wszystko co powiesz użyję przeciw Tobie ;)

buldi.nic

Nieeee... :P Ja dopiero co zapisałem Twoje wypociny z poprzedniego postu :P

Jak tak dalej pójdzie to okaże się, że Bydgoskie DDR mają tyle bubli, że by je spisać trzeba poświęcić kilka ładnych miesięcy :D

Lord Golem

#23
Takie pytanie w celu wyjaśnienia: Co z bublami zgłoszonymi na Forum w dziale [Usterki i Buble] a do dziś niepoprawione? - dla objaśnienia - ten wątek założony w zeszłym roku http://forumrowerowe.bydgoszcz.pl/index.php/topic,1187.0.html a bubel nadal istnieje mimo przebudowy skrzyżowania przy okazji budowy Trasy Uniwersyteckiej.

W zasadzie wiele wątków umieszczonych przeze mnie w zeszłym roku mógłbym skopiować, bo buble jak były tak są.

Prośba do Piochu: Spróbuj umieszczać zdjęcia już w formie otwartej - bo przeglądanie 70 fotek, które trzeba pojedynczo klikać męczy mnie już przy 15.

Pozdrawiam

buldi.nic

Te buble oczywiście też zostaną uwzględnione, możesz pomóc w ich przerobieniu po przez zrobienie zestawiania w formie postu typu:
"1. ulica i bubel
link do tematu na forum"
Będzie łatwiej później to odznaczyć na mapie i wprowadzić dane. :)

3w1

Witam!
No to widzę, że zwycięzcę konkursu na poszukiwanie "bubli" na DDR już mamy- Piochu wszystkich zakasował!. A tak na marginesie spacerując wczoraj w okolicach Tesco też parę bubelków znalazłam, no koń by się uśmiał, jak finezyjnie są ustawione na drogach rowerowych niektóre latarnie..., ale przecież rowerzyści to wysportowana częśc narodu i jazda slalomem nie stwarza trudności.
Pozdrawiam Ania

Danielasty

bo piochu chce lampke, juz chyba rok zabiera się do kupna ;D

3w1

A no to wszystko jasne, jak tam lampka z 7 luksami.

mvg (Michu)

Ja dzisiaj jechałem trasą Inwalidów, Lewińskiego, Akademicka (do Korfantego), Twardzickiego do Rzeźniackiego i powiem, że nic się nie zmieniło. Na Inwalidów i Lewińskiego dodali znaki kontroli radarowej, ale to nas nie dotyczy. Ewentualnie Danielasty musi uważać jak będzie przekraczał dozwolone 50 km na tej trasie ;).

Piocha bym zdyskwalifikował, żeby mu zrobić kawał, a powód się znajdzie :P.

Piochu

Grrr...  :o Że niby co?? Zdyskwalifikowany za doping może ?  ;D Ja nie Tec...  :-X
Masz prawo milczeć, a wszystko co powiesz użyję przeciw Tobie ;)

buldi.nic

Mapa po aktualizacji:

Odznaczyłem już Solskiego, bo wczoraj to zrobiłem a zdjęcia podeślę w wolej chwili.

buldi.nic

Solskiego strona południowa:
1. Skrzyżowanie Solskiego/Kujawska; brak wjazdu na Kujawską, DDR kończy się na przejściu dla pieszych.

2. Skrzyżowanie Solskiego/Chołoniewskiego; wytarty przejazd rowerowy.

3. Solskiego od ul. Chołoniewskiego do ul. Konopnickiej; brak oznakowania poziomek, powodującego wchodzenie pieszych na DDR

4. Solskiego przy przystanku autobusowym; drzewo w skrajni

5. Skrzyżowanie Solskiego/Konopnickiej, strona wschodnia; wytarty przejazd

6. Skrzyżowanie Solskiego/Konopnickiej; brak wjazdu na DDR od strony Konopnickiej

7. Skrzyżowanie Solskiego/Konopnickiej, strona południowa; wysoki krawężnik po stronie wschodniej

8. Solskiego koło blaszaka; wytarty przejazd dla rowerzystów przy wjeździe na parking

9. Solskiego za wjazdem na parking do Polo, w kierunku zachodnim; lampa w skrajni, nienaturalne wygięcie DDR.

10. Solskiego przejście dla pieszych przed skrzyżowaniem z Bielicką; nagły koniec DDR bez znaków odwołujących/nagłe rozpoczęcie się DDR bez możliwości wjazdu z poziomu jezdni

Lord Golem

Taka uwaga co do usterek zgłoszonych przez Piochu: mamy okres zimowy, więc stan oznakowania poziomego jest kiepski - wytarty. Wiadomo, że odnawianie oznakowań poziomych nastąpi na wiosnę, dlatego te usterki są zgłoszone trochę na wyrost. Nie martwi mnie, że gdzieś przejazd jest wytarty - ważniejsze ze tam jest bo z pewnością zostanie odmalowane. Gorsze jest tam gdzie przy przejściu dla pieszych brak przejazdu, bo po odnawianiu  drogowcy raczej nie wpadną na pomysł przemalowania takiego przejścia. I takie usterki są ważniejsze do zgłaszania. Według mnie zgłaszanie przez Piochu wytartych "pasów" to takie "sztuczne nabijanie" zgłoszeń.

Lord Golem

#33
To są buble i usterki zebrane z wcześniejszych moich zgłoszeń i nadal nie usunięte.
1. Wyszyńskiego - Kamienna (skrzyżowanie) - brak jakiegokolwiek oznaczenia DDR oprócz koloru kostki
http://forumrowerowe.bydgoszcz.pl/index.php/topic,1174.0.html


2. Wyszyńskiego - Curie-Skłodowskiej (na wysokości przystanku MZK) typowe ucho, pozostałość po kiosku



3. Most Pomorski - brak oznakowania C-13/14 oraz oznakowania poziomego


4. Al. Jana Pawła II - DDR przed przystankiem MZK !!!

5. Al. Jana Pawła II - brak wjazdu na ścieżkę z ulicy uniemożliwia korzystanie ze ścieżki rowerzyście jadącego z Al. Jana Pawła II, krawężnik o wysokości co najmniej 10 cm


6. Wyszyńskiego - przejście/przejazd miedzy rondem Skrzetuskim a r. Fordońskim brak informacji dla kierowców że na ich drodze mogą pojawić się rowerzyści, brak znaku A-24


7. Wyszyńskiego - przejście/przejazd miedzy rondem Skrzetuskim a r. Fordońskim - śmietnik w skrajni DDR


8. Wyszyńskiego - Kamienna (skrzyżowanie) - zapadnięte kostki


9. Kamienna - Sułkowskiego (skrzyżowanie) - krawężnik połączony z "kanałem deszczowym", niebezpieczne 15 cm poprzeczne zagłębienie

10. Kamienna - wjazd do Biedronki - brak jakiegokolwiek oznaczenia że jest tam przejście dla pieszych i przejazd rowerowy



11. Gdańska - Kamienna - w zasadzie całkowity bubel co widać na zdjęciu, słupy na DDR i brak oznaczenia poziomego

12. Gdańska na wysokości Myślęcinka - brak oznaczenia poziomego i pionowego dla pojazdów wyjeżdżających i wjeżdżających TUTAJ


13. Gdańska - niezniszczalne śmietniki na DDR lub w skraju DDR, razem 3 sztuki TUTAJ




14. Zaświat - "słynny" tunel rowerowy, co tu dużo mówić: WIELKI ŚMIETNIK



15. Zygmunta Augusta - jeszcze w trakcie budowy ale widać że będzie to kolejny bubel, krzyżowanie się na przejeździe DDR z chodnikiem (!?!) ale po co? TUTAJ


Lord Golem

16. Wyszyńskiego / al. Powstańców Wlkp. - zapadająca się kostka


17. Wyszyńskiego - miedzy a. Powstańców Wlkp. a Curie-Skłodowskiej - krzaki w skrajni DDR, nadal nie przycięte


18. Wyszyńskiego - Fordońska/ Jagielońska - brak znaków poziomych oddzielajacych chodnik od DDR, przy słonecznej pogodzie czerwona kostka zlewa się z szarą kostką




19. Most Pomorski - strona zachodnia - brak oznakowania pionowego i poziomego


20. Rondo Toruńskie - bardzo słabe oznakowanie poziome i brak oznakowania pionowego






21. Bełzy - brak oznakowania poziomego oraz po remoncie jezdni zwiększyła się wysokość krawężnika




22. Zaświat - przypominam mój film w którym pokazałem buble na tej DDR, m.in. wyjazdy z bruku przerywajace ciągłość DDR


23. Wojska Polskiego - Chorwacka , nowowybudowane skrzyżowanie z DDR donikąd, w kierunku r. Kujawskiego


24. Wojska Polskiego - od Chorwackiej do Polnej, wjazd przecinający DDR i chodnik bez oznakowania poziomego i pionowego



25. Al. Jana Pawła II - Glinki - pseudo DDR bez możliwości przepisowego wjazdu i zjazdu
http://forumrowerowe.bydgoszcz.pl/index.php/topic,1191.0.html


26. Wyszyńskiego - Curie-Skłodowskiej - wystające studzienki telekomunikacyjne




27. Gdańska obok Zawiszy, kosz na śmieci przy DDR zamiast po stronie chodnika


28. Wojska Polskiego - Magnuszewska - brak oznakowania przejazdów rowerowych


29. Wojska Polskiego - Magnuszewska - zapadnięta studzienka


30. Rondo Grunwaldzkie - brak przejazdów rowerowych mimo istniejącej sygnalizacji świetlnej




Lord Golem

#35
31. Toruńska obok ogródków działkowych - studzienka telekomunikacyna (1)


32. Toruńska obok ogródków działkowych - studzienka telekomunikacyna (2)


33. Toruńska obok ogródków działkowych - studzienka telekomunikacyna (3)


34. Toruńska obok ogródków działkowych - brak oznaczeń na wyjeździe z ogródków działkowych


35. Toruńska, przy Wodociągach - brak oznaczeń poziomych


36. Toruńska, wjazd do TESCO - brak oznaczeń poziomych na wjeździe, pasów - przejazdu



37. Toruńska przy TESCO - brak przejścia na DDR oraz widoczny na zdjęciu śmietnik w skrajni DDR


38. Brzozowa - Kujawska - ścieżka rowerowa o nieprzepisowej szerokości



39. Kujawska - Lwowska - źle oznakowane przejście, przerwana ciągłość DDR

40. Wojska Polskiego - Polna - nieprzepisowe oznaczenie wyjazdu z posesji


41. Wojska Polskiego - Polna - drzewo na  DDR


42. Wojska Polskiego - Polna - DDR nagle urywa sie na przejściu dla pieszych bez jakiejkolwiek kontynuacji


43. Wojska Polskiego - Magnuszewska po stronie zachodniej, brak przejazdu dla rowerów


44. Magnuszewska - Przyjazna - nagle urwana DDR, ten stan trwa już prawie 10 lat od momentu postawienia nowego  budynku


Grzehu

Cytat: Lord Golem w Luty 29, 2012, 11:10:01
10. Kamienna - wjazd do Biedronki - brak jakiegokolwiek oznaczenia że jest tam przejście dla pieszych i przejazd rowerowy

Dodać trzeba, że krawężnik ma tam wysokość koło 5 cm.

Wyprzedzająco cytuję jaka odpowiedź przyjdzie z wiadomo skąd na ten punkt.
"Wiadoma instytucja w odpowiedzi na pismo z dn... uprzejmie informuje, że w związku z planowaną przebudową układu komunikacyjnego na ul. Kamiennej (budowa galerii handlowej na terenie zakładu Makrum) nie przewiduje żadnych zmian (organizacji ruchu czy obniżania krawężnika) na zjeździe na parking przy sklepie Biedronka."

Cytuj
14. Zaświat - "słynny" tunel rowerowy, co tu dużo mówić: WIELKI ŚMIETNIK

I jak powyżej - cytat wyprzedzający (tylko wycinek większej całości):
"Zachowanie porządku na chodnikach, ścieżkach rowerowych itp. leży w gestii Straży Miejskiej i innych służb porządkowych."



buldi.nic

W punkcie 9 jest złe zdjęcie :P
Jak mówi Grzechu wysypiska śmieci nie liczymy ;)
A inwestycji, które powstają także nie uwzględniamy. To opiszemy pod koniec roku/na początku 2013 w raportcie dot. nowych inwestycji w roku 2012. No i oczywiście po samym zakończeniu inwestycji czyli 1 listopada :D

Dodatkowo co do zgłaszanych bubli...
- na Magnuszewskiej nie ma DDR, dwukolorowy chodnik to nie DDR, to tylko dwukolorowy chodnik, proszę sugerować się mapą przeze mnie wstawianą.
- klika "bubli" zgłoszonych przez Lorda Golema się powtarza -> by tego uniknąć bez potrzeby sprawdzania czy coś takiego zostało zgłoszonem, sugeruję spoglądać na mapę co zostało już zinwentaryzowane a co jeszcze nie.
- na Brzozowej/Kujawskiej szerokość jest dobra. Po prostu jest to DDR jednokierunkowa (że chyba nie ma tam nawet 1,5 metra?)
- na Toruńskiej przy wodociągach SBMK wnioskowało o usunięcie przejścia dla pieszych bo rowerzysta musiał przeprowadzać rower. Przejścia nie ma. Przejazdu też nie będzie bo za wąsko by był i przejazd i przejście (trochę woli by wystarczyło :/ ). Warto tam "wymusić" wymalowanie lini "Stopu" i ustawienie odpowiedniego znaku dla samochodów.

Lord Golem

Cytat: Grzehu w Luty 29, 2012, 20:29:19
Wyprzedzająco cytuję jaka odpowiedź przyjdzie z wiadomo skąd na ten punkt.
"Wiadoma instytucja w odpowiedzi na pismo z dn... uprzejmie informuje, że w związku z planowaną przebudową układu komunikacyjnego na ul. Kamiennej (budowa galerii handlowej na terenie zakładu Makrum) nie przewiduje żadnych zmian (organizacji ruchu czy obniżania krawężnika) na zjeździe na parking przy sklepie Biedronka."

Tu nie chodzi o żadną przebudowę ale o wymalowanie odpowiednich znaków poziomych oraz ustawienie znaków pionowych informacyjnych dla wjeżdżających i wyjeżdżających z parkingu, oczywiście to obowiązek właściciela terenu. To nie jedyny sklep który ma źle oznakowane parkingi, wkrótce kolejne.


Cytat: buldi.nic w Luty 29, 2012, 22:43:23
W punkcie 9 jest złe zdjęcie :P

- na Brzozowej/Kujawskiej szerokość jest dobra. Po prostu jest to DDR jednokierunkowa (że chyba nie ma tam nawet 1,5 metra?)

co złego w zdjęciu 9 ?  :o

a na Brzozowej to brak konsekwencji bo jeśli to DDR jednokierunkowa to po co z Brzozowej bezpośredni skręt w lewo - na przejazd?  :P

Piochu

Golem, nie powtarzaj rzeczy, które inni już dali (kilka studzienek i kosze na śmieci). Co do "rangi" bubli, faktycznie wytarte oznakowania wymagają"tylko" przemalowania,  nie mniej jednak muszą być dostrzeżone i spisane by móc tam wysłać odpowiednie osoby/sprzęt.
Masz prawo milczeć, a wszystko co powiesz użyję przeciw Tobie ;)

Lord Golem

45. Kujawska - al. Jana Pawła II, kiepska geometria skrętów


46. Kujawska - na wysokości PoloMarketu zapadnięty asfalt


47. Kujawska - drzewo na środku DDR


48. Kujawska - Tucholska - nagły koniec DDR


49. Kujawska - Tucholska - błędne oznaczenie stron chodnika i DDR w kierunku południowym (chyba że tam jest spacerujące drzewo)


50. Kujawska - Konopnickiej - brak możliwości wjazdu na DDR


51. Kujawska - strona zachodnia, brak zabezpieczenia przed stale parkującymi samochdami ( za krótki parking)


52. Kujawska - wyjazd z parkingu osiedlowego - przerwana DDR


53. Brzozowa - Kujawska - przerwana DDR, żle oznaczone przejście, słupek w skrajni DDR



54. Brzozowa - słup oświetleniowy w skrajni DDR


55. Brzozowa - przerwanie DDR przez wyjazd


56. Brzozowa - nagły koniec DDR bez zjazdu do jezdni


57. Szubińska - miedzy Piękną a Gnieźnieńską - początek DDR bez możliwości wjazdu


58. Szubińska - miedzy Piękną a Gnieźnieńską - brak oznaczenia poziomego oddzielającego DDR od chodnika


59. Szubińska - Gnieźnieńska - brak wymalowanych pasów w miejscach wyznaczonych na przejścia


60. Szubińska - między Gnieźnieńska a Broniewskiego - nagły koniec DDR bez zjazdu do jezdni

Lord Golem

Cytat: Piochu w Luty 29, 2012, 23:20:56
Golem, nie powtarzaj rzeczy, które inni już dali (kilka studzienek i kosze na śmieci). Co do "rangi" bubli, faktycznie wytarte oznakowania wymagają"tylko" przemalowania,  nie mniej jednak muszą być dostrzeżone i spisane by móc tam wysłać odpowiednie osoby/sprzęt.

o, przepraszam - co do koszy to w twoim zgłoszeniu (także na zdjęciu) był jeden kosz , natomiast tam są 3 kosze co widać na moim zgłoszeniu.

Lord Golem

61. Szubińska - Broniewskiego - początek DDR bez możliwości wjazdu


62. Szubińska - Broniewskiego - wysoki krawężnik, wytarte malowanie przejazdu


63. Szubińska - nagłe zakończenie DDR bez możliwości zjazdu do jezdni


64. Szubińska - brak przejazdu (o koszu to nawet nie wspomnę)


65. Szubińska - droga na Trzciniec, brak oznaczenia poziomego przejazdu przy przejściu


66. Szubińska - droga na Trzciniec, niebezpieczny rów na końcu DDR


67. Szubińska - droga na Trzciniec, brak kontynuacji DDR w kierunku Białe Błota, obok droga z dopuszczoną prędkością powyżej 50km/h - błędny znak, powinien być C13/14, w celu zwiększenia bezpieczeństwa


68. Szubińska - droga na Trzciniec, brak kontynuacji DDR w kierunku Bydgoszcz, obok droga z dopuszczoną prędkością powyżej 50km/h - brak znaku C13/14, w celu zwiększenia bezpieczeństwa - dopiero na wysokości WZL jest tablica terenu zabudowanego


69. Szubińska - Orłowskiego - brak oznaczenia poziomego dla przejazdu i przejścia dla pieszych


70. Szubińska - Żwirki i Wigury - wytarte oznaczenie poziome i za wysokie krawężniki (o nawierzchni lepiej nie mówić)


71. Szubińska - Żwirki i Wigury - miejsce na wysepce nawet dla jednego roweru za wąskie (zmiana świateł w dwóch fazach nie ma możliwości pokonania przejazdu za jednym razem)


72. Szubińska - Żwirki i Wigury - słupy sygnalizacji świetlnej w skrajni po obu stonach DDR - bardzo niebezpieczne!!!!


73. Szubińska - Żwirki i Wigury - przerwana DDR przez wyjazd z posesji


74. Szubińska - Żwirki i Wigury - nagły koniec DDR przed przystankiem, brak znaku C-13/14


75.  Szubińska - Żwirki i Wigury - prak oznaczenia wyjazdu przecinającego DDR


Lord Golem

76. Szubińska - Gnieźnieńska, brak zjazdu z DDR w Gnieźnieńską


77. Szubińska - Gnieźnieńska, brak oznaczeń poziomych na wyjazdach z posesji, poprzerywana DDR


78. Szubińska - Gnieźnieńska, nagły koniec DDR, brak oznaczenia


79. Sporna - wytarte oznaczenie


80. Sporna - Fordońska - wytarte oznaczenie poziome


81. Sporna - Fordońska - źle zsynchronizowane światła sygnalizacyjne, przemieszczenie się przez te trzy jezdnie wymaga 3 cyklów


82. Sporna - brak oznaczeń poziomych na wyjazdach


83. Sporna - Toruńska - brak oznaczenia poziomego, przerwana DDR


84. Wojska Polskiego - wytarte oznaczenie poziome , ale źle oznakowane - brak przejazdu


85. Wojska Polskiego - kiosk w skrajni DDR


86. Wojska Polskiego - wytarte oznaczenie poziome na wjeździe, brak wyraźnego oddzielenia DDR od chodnika


87. Wojska Polskiego - brak oznaczenia poziomego i pionowego  na wyjeździe z marketu Kaufland


88. Wojska Polskiego - nagły koniec DDR, brak przejazdu w oznaczeniu poziomym

Lord Golem

89. Fordońska - Pod Wiaduktem - złe oznaczenie poziome, brak przejazdu dla rowerów, miejsce każdorazowo zastawione przez dostawców sklepu




90. Lewińskiego - Inwalidów/Harcerska, brak oznakowania informującego o przebiegu DDR


91. Lewińskiego - brak oznaczenia na całej długości że na chodniku jest dopuszczony ruch rowerowy




ale od strony Jasienieckiej jest znak


92. Lewińskiego - Jasieniecka/Akademicka, oznaczenie trasy rowerowej wskazuje na skręt w lewo, ale w tle widać brak przejazdu rowerowego umożliwiającego jazdę w kierunku Myślęcinka


93. Lewińskiego - Jasieniecka/Akademicka, brak przejazdu przez Jasieniecką mimo że dalej jest kontynuacja trasy rowerowej



94. Akademicka - Rejewskiego - brak przejazdu , brak sygnalizacji świetlnej dla rowerów


95. Rejewskiego - kostka zniszczona przez korzenie drzew


96. Rejewskiego - niebezpieczny (!) zakręt na DDR bez oznakowania tego miejsca



97. Rejewskiego - gałęzie drzew poniżej 2 metrów utrudniajace jazdę


98. Rejewskiego - wytarte oznakowanie, brak oznakowania na całej długości Rejewskiego z której biegnie DDR



99. Rejewskiego - AUCHAN - brak mozliwości dojazdu do marketu, brak przejazdu z DDR



100. Rejewskiego - zapadnięta kostka

Lord Golem

101. Rejewskiego - Fordońska - brak oznakowania informującego o przebiegu DDR



102. Fordońska - Rejewskiego - brak oznakowania informującego o przebiegu DDR


103. Fordońska - Rejewskiego - brak oznakowania poziomego i pionowego przejazdu



104. Fordońska - BlackRedWhite, brak oznakowania poziomego i pionowego przejazdu


105. Fordońska - Traktorzystów, brak przejazdu z DDR na drugą stronę Fordońskiej (w tle widać znak zakazu poruszania się rowerem) - brak konsekwencji w organizacji ruchu


106. Fordońska - Sucha, bezmyślne oznakowanie na DDR, albo specjalnie aby uprzykrzyć życie rowerzystom, przerwanie DDR mimo że obok jest jezdnia z dopuszczalną prędkością 70 km/h





107. Kaliskiego - złe oznakowanie pionowe albo brak oznakowania poziomego


108. Kaliskiego - wyjazd z parkingów - brak oznakowania przejści dla pieszych i przejazdu



109. Kaliskiego - Akademicka, za wysoki krawężnik


110. Akademicka - Kaliskiego - brak przejazdu

Lord Golem

111. Korfantego - Twardzickiego - zarośnięta DDR


112. Twardzickiego - Korfantego - złe oznakowanie pionowe


113. Twardzickiego - na wysokości Szumana - wyjazd z parkingu bez oznakowania przejazdu/przejścia


114. Twardzickiego - Łochowskiego (przystanek MZK) - źle oznaczony przejazd, brak znaku C-13/14


115. Twardzickiego - Łochowskiego - brak oznakowania przejścia/przejazdu


116. Twardzickiego - wyjazd z parkingu


117. Twardzickiego - brak oznaczenia przejścia dla pieszych na DDR, brak oznakowanie przejazdu przez jezdnię


118. Twardzickiego - Kleina, wyjazd z parkingu - brak oznakowania poziomego i pionowego


119. Twardzickiego - Kleina - wytarty przejazd, a w zasadzie źle namalowany


120. Twardzickiego - Kleina, brak oznakowania przejścia przez DDR

Lord Golem

121. Twardzickiego - Lehmana, wytarty i nie do końca właściwie namalowany przejazd


122. Twardzickiego - Fiedlera, brak oznakowania przejścia przez DDR, brak zachowania ciągłości oznakowania


123. Twardzickiego - Fiedlera, brak oznakowania przejazdu


124. Twardzickiego - parking przy Netto, brak oznakowania pionowego i poziomego przejścia/poziomego


125. Twardzickiego - Bołtucia, parking przy Sucharskiego, w zasadzie całe oznakowanie pionowe i poziome do zmiany


126. Twardzickiego - Piwnika-Ponurego, nieodeparowany przejazd od przejścia dla pieszych w obrębie chodnika


127. Twardzickiego - Thommee, brak oznakowania przejścia/przejazdu


128. Twardzickiego - Kleeberga, złe oznaczenie pionowe nie uwzględniajace przejazdu dla rowerów


129. Kleeberga - Twardzickiego, brak oznakowania przejazdu/przejścia


130. Andersa - Akademicka, brak oznakowania pionowego C-13/14, pozwalającego kontynuować jazdę chodnikiem w kierunku Witeckiego

Lord Golem

131. Andersa - Akademicka, wytarte oznakowanie przejazdu


132. Andersa - Akademickarak oznakowania pionowego C-13/14, pozwalającego kontynuować jazdę chodnikiem w kierunku Pałuckiego


133. Fordońska - w poblizu Magazynowej, błędne oznakowanie chodnika, bez podziału na chodnik i DDR  :)


134. Fordońska - na wysokości Redcoonu (to tylko przykład - bo problem dotyczy całej Fordońskiej), brak przejazdów przez Fordońską aby można było dojechać do firm i instytucji przy tej ulicy


135. Fordońska - Wyszogrodzka, brak oznakowania poziomego przejścia/przejazdu


136. Fordońska - Pod Wiaduktem, dziura w asfalcie

Lord Golem

Poprawka - 119. Twardzickiego - Kleina - wytarty przejazd, a w zasadzie źle namalowany
wstawiłem złe zdjęcie